מארגני צעדת הימין בבני ברק במסר למשטרה

מוטי הלפרין No Comments on מארגני צעדת הימין בבני ברק במסר למשטרה

הבוקר התקיימה פגישה בין "מטה תקומה 2023" לבין משטרת ישראל על מנת לוודא שצעדת הימין ביום חמישי הקרוב בעיר בני ברק לא תשבש שוב את תנועת התושבים, כאשר לדבריהם: "הציבור החרדי הוא ציבור יקר מאד ואנו מעוניינים להרבות שלום ואהבה"

בני ברק. צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת צעדת הימין שתתקיים ביום חמישי הקרוב בעיר בני ברק, מבהירים המארגנים כי לא תהיה כל פגיעה או הפרעה לתנועת התושבים בשל הצעדה. ההבהרה מגיעה לאחר חשש שעולה מצד תושבי העיר כי ההפגנה שוב תשבש את התנועה, כפי שקרה בשבוע שעבר.

לכן, הבוקר נפגשו המארגנים עם המשטרה על מנת לוודא שקיום הצעדה, שמטרתה להתחבר עם התושבים, לא יביא לתוצאה הפוכה. בנוסף, מבהירים המארגנים כי ישנו שיתוף פעולה מלא בארגון יחד עם גורמים בעירייה שאף הם מטפלים בנושא.

מאות אנשים צפויים לצעוד ביום חמישי הקרוב בבני ברק בצעדת תמיכה והזדהות עם התושבים תחת הכותרת "צעדת האחדות". הצעדה מגיעה בתגובה לצעדת השמאל שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בעיר וכללה בין היתר הצקות שפגעו ברגשותיהם של תושבי העיר והמתגוררים באזור. את הצעדה מארגנים "מטה תקומה 2023" ו"תנועת אם תרצו", שמובילים את התמיכה ברפורמה המשפטית.

יו"ר מטה תקומה 2023, ברל'ה קרומבי אומר: "כשאנחנו נדברים על אזרחים סוג ב', אנחנו מדברים על אחינו החרדים, שתורמים למדינה במאות ארגוני חברה אזרחית מופלאים. אותו ציבור מופלא שחרט על דגלו את "עולם חסד יבנה". רבבות מתנדבים ומתנדבות שהתגייסו לכל החיים, בארגוני חסד שקשה לתאר איך היתה נראית מדינת ישראל בלעדיהם. זק"א, איחוד הצלה, ידידים, יד שרה, עזר מציון, מתנת חיים ועוד ועוד. אבל מבחינת התקשורת הם "טפילים", "פרזיטים", אזרחים סוג ב', שנגדם מותר להסית ולטנף. לכן, אנחנו נגיע לבני ברק כדי להגיד די להסתה נגד הציבור החרדי".



0 תגובות